Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія повертає й обмін товарів належної якості згідно з Законом "Про захист прав споживачів" Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів проводиться за договореними цінами. Ми гарантуємо повернення грошей або обмін товару впродовж 14 днів! Компанія "Motor77" передбачає повернення (обмін) товару на вимогу покупця впродовж 14 днів, якщо були дотримані такі умови: - Новий товар не має слідів використання. - Непошкоджені контрольні наклейки - Комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження (наявність захисних плівочок, оригінальних паковань тощо) Ви можете повернути товар упродовж 14 днів із моменту купівлі за адресою Киев, ул. Деревообробна, буд. 5 оф. 2 Якщо повернення (обмін) не з вини продавця, у такому разі накладні витрати за доставку оплачує покупець. ГАРАНТІЙНІ ЗАБОВ'ЯЗАННЯ Наша компанія бере на себе зобов'язання з гарантійного обслуговування виробів упродовж 12 місяців із дня продажу за умови дотримання споживачем правил експлуатації, транспортування і зберігання. Під гарантійними зобов'язаннями компанія розуміє безплатний ремонт виробу під час ламання, що виникла через завод-виробник, у разі дотримання споживачем правил експлуатації. Компанія забезпечує відновлення працездатності виробу в період від 2 годин до 14 діб із дня доставки в сервісний центр. Ви можете повернути товар упродовж 14 днів із моменту купівлі за адресою Киев, ул. Деревообробна, буд. 5 оф. 2. За умови, що товар був несправний через заводське подружжя. Умови гарантії не передбачають профілактику та чищення виробу, регулювання робочих параметрів, а також виїзд спеціаліста до клієнта для регулювання, ремонту або технічних консультацій. Усі питання щодо гарантійного та сервісного обслуговування Ви можете задати за телефоном: +380 (97) 110-11-93
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.